38-2. Kiben bízol?

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, képalkotás, vizualitás, mozgásos játék, érzékszervi játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, tábor, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 

Tulajdonság-labirintus; fejes szólások, kreatív írás; parancs–engedelmesség szituációs játék; bizalomjáték vakvezetéssel, döntéshelyzetet vizsgáló szituációs játék

38-1. Adj nekünk királyt!

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, ének, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, tábor, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  énekforrás, hanganyag, 

Tulajdonságok gyűjtése, értéksorrendbe állítása; bibliai történetmesélés: Sámuel és Saul, Izráel első királya; a történethez kapcsolódó kérdések, beszélgetés, imádságos ének

37-2. Akinek van füle

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, ének, zene, ritmus, képalkotás, vizualitás, barkácsolás, kézművesség, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, tábor, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  digitális oktatóanyag, kézműves oldal, kézműves oldal, 

Füles szólások és igék csoportosítása, hangjáték csoportmunkában; fülelő versjáték és karakterrajz; fejbáb készítése „halló” fülekkel; riportkészítés, jövőbe „látó” írás a felnőtt hivatásról