44-2. Illés nyomában

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, ének, zene, ritmus, képalkotás, vizualitás, barkácsolás, kézművesség, természetismeret, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  film, kézműves oldal, 

Illés-média: kreatív írás és zenei feladatok; kőkirakó igememória-játék; papírpohár hajtogatása, vízhordó sorverseny

44-1. A király és a próféta

Képességterületek:  képalkotás, vizualitás, nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, ének, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  énekforrás, hanganyag, 

Tizenkét kövecske: emlékeztető beszélgetés; bibliai történetmesélés: Aháb és Illés, a Karmel-hegyi istenítélet; történethez kapcsolódó beszélgetés, zsoltárversek értelmezése, ünnepi zsoltárének

43-2. Tanácsok közt

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, képalkotás, vizualitás, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 

Jó és rossz tanácsok: csoportvita, szituációs játék; bibliai történet a mai média nyelvén; zsoltárszöveg kreatív feldolgozása, szöveg- és képalkotás; térképismeret, térképpuzzle