11-2. Az aranyborjú körül

, ,
Egy ókori egyiptomi hangszer, hangszerkészítés; a várakozás feszültsége, hunyójáték; szólásmagyarázat, csoportnyomással összefüggő szituációs játékok; ima döntéshelyzetben, imádság írása

11-1. Aranyborjú készül

, ,
Bibliai történet alapján érvek gyűjtése, csoportvita; igaz-hamis állítások; állóképek; egyiptomi bika- és tehénalakú istenek, képgaléria; szarvasmarha nevei

10-2. Fürjek és manna

, ,
Fürj bemutatása lexikonok segítségével; fürjhúsreceptek keresése, böngészése; kollázskészítés csoportmunkában; egyéni és csoportos étel-értéksorrend; hálaadó imádság írása

10-1. Fürj a fazékba

, ,
Bibliai történet alaphelyzete szituációs játékkal; igaz és inverz állítások; fürjképek, fürjmemória; fürj ábrázolása kavicsfestéssel; fürj hangja, hangbújócska; fürjfogó

09-2. Tengeri állatok, a mélység lényei

, ,
Tiszta és tisztátalan tengeri állatok; tengeri állatok tulajdonságai, ön- és társismereti játék; tengeri szörny mitológiai képe, képzeleti és projekciós játék; bibliai imádság és irodalmi feldolgozása; beszélgetés, imádság írása

09-1. A Vörös-tenger falai, tengeri állatok

, ,
Bibliai történet animációs filmen, mondatasszociáció nézőpontváltással; állatsor méret alapján; állatfelismerés árnykép alapján, kollázskészítés; bálnaének, kreatív írás; állatmozgást utánzó játék

08-2. A tíz csapás: az ember szíve

, ,
Interjú a csapást átélőkkel; zenemű meghallgatása, pantomimmozgás, balettfilm; érvelés, vita; szólásértelmezés, beszélgetés, énekhallgatás, imádság írása

08-1. A tíz csapás: békák, böglyök, szúnyogok és sáskák

, ,
Bibliai állatismeret: tulajdonságok, képek csoportosítása; békahang felismerése, béka-versek, dal és animáció; ugró béka hajtogatása

07-2. Állatok, állatistenek Egyiptomban

, ,
Részlet a bibliai történet rajzfilm-adaptációjából: állatok, hanghatások; fogó két part között; forró éghajlati öv állatai filmfelvételen; az ókori Egyiptom állat alakú istenei és jellemzőik