07-1. Tehenek a Nílusból

, ,
A fáraó álma, üzenet a fáraó nézőpontjából, papírmakett készítése; háziállatok, állatcsaládok nevei; személyes szűkségeink feltérképezése önismereti játékkal; adománygyűjtés, segítség a rászorulóknak

06-2. Juhok és kecskék

, ,
Kecske és juh megkülönböztetése képek és hangok alapján; juh- vagy kecskecsalád rajza; bárányok mozgásának megfigyelése, futó-és ugrógyakorlatok; beszélgetés az ige alapján; bűnlista, imádság írása

06-1. Tarka nyájak

, ,
Bibliaismeret: a pásztor munkája; szétvágott párbeszéd összeállítása, pásztoralku spontán párbeszéddel; nyelvi játék tabuszavakkal; videofilmen: az öröklés szabályai, Mendel-törvény kecskékre és juhokra alkalmazva

05-2. Galamb békehírrel

, ,
Bibliai történet megismerése, galambfélék megfigyelése; békegalamb jelének megismerése, kapcsolatépítő játék; tulajdonsággyűjtés, tulajdonságteszt; beszélgetés, imádság

05-1. Mint a galambok

, ,
Bibliai történet mozzanatainak sorrendbe állítása; holló- és galambmodell készítése; sorjáték mímes mozgással; szólások, közmondások jelentése, gyűjtése; hangmegfigyelés, hangutánzó játék

04-2. Hollóságok

, ,
Zenehallgatás, szövegértés, ritmuskíséret; holló és rokon madarak megismerése, megfigyelése; egy kapcsolat erejének figyelmeztető jelei; belső monológ kihangosítása, imádság szóban, írásban

04-1. Nézzétek meg a hollókat

, ,
Bibliai történetek felidézése feleletválasztással; mozgásos eledelkapó játék; szólások, közmondások jelentésazonosítása, alkotása és gyűjtése; projekciós játék; madárszínek azonosítása, festése

03-2. Nóé és az állatok védelme

, ,
Zenehallgatás, hangulat- és mozgásjáték; állatkarakter választása, rajzos-írásos üzenetváltás; állatkitaláló; veszélyeztetett állatfajok megismerése, problémafeltáró beszélgetés, kreatív írás