07-1. A fiú örökös

, , ,
Várakozástörténetek, beszélgetés; a várakozás próbája, Izsák születése; nevek jelentése, beszélgetés a történet alapján; új ének tanulása

06-2. Vándorok és városok

, , ,
Képgaléria, kép-szöveg párosítás; mondatalkotó kapcsolati és önismereti játék; páros bizalomjáték vakvezetéssel; sátormakett készítése csoportmunkában

06-1. Abrám útra kel

, , ,
Költözőlista, értéksorrend; Táré családja, Abrám elhívása és költözése; szövegkiegészítés, beszélgetés a történet alapján; bizalom-ének, szóló-kórus énekdialógus

05-2. Bá-bele, bú-bele

,
Zikkurat és Bábel; kreatív építés pálcikákból, dobozokból; halandzsamondókák, halandzsavers kreatív feldolgozása hang- és mozgásjátékkal, képalkotással

05-1. Bábeli torony és nyelvzavar

,
Stabil építmény alkotása csoportmunkában; bibliai történetmesélés: Bábel tornya; keresztrejtvényfejtés, szövegalkotás a történet kulcsszavaival; figyelmeztető ének

04-2. A bárka állatai, az állatok bárkája

,
Hang- és mozdulatutánzó párkereső és kitalálós játék; állatfajok bemutatása szóban vagy írással, rajzzal, kiállításrendezés; bárkaépítés bútorokkal; levélképek készítése; kreatív írás: állatok imája

04-1. Nóé bárkája, Isten szövetsége

,
Ellentétpárok egyeztetése, értelmezése; bibliai történetmesélés: Nóé bárkája; ellentétpárok kiemelése a történetből, dramatikus feldolgozás; figyelmeztető ének, szóló-kórus dialógus
Számolj meg, ha tudsz!

Számolj meg, ha tudsz!

,
Bibliai számmemória – Ismerkedés a számok és a Biblia világával. A játékban 1-től 12-ig, számonként 4 darab képes kártya található. A számokhoz a bibliai történetekből ismert tárgyak, élőlények, jelenségek kapcsolódnak. Többféle játékszabállyal játszható: memória, kvartett, sorozatgyűjtés, keresztkirakó.

03-2. Haragtól a bocsánatig

,
Hangulatváltások, érzelmi állapotok kifejezése mimikával, hangulatjelekkel, életképekkel; a harag-téma közelítése alkotó módon; a bocsánatkérés, megbocsátás helyzetei