05. Miért pont én? – További ötletek és variációk

,
Báránykereső  ●  Gyertek ide lopakodva  ●  Saru nélkül – a történet helye  ●  Ki ez a bárány? – Ön- és társismereti játék  ●  Beszédhibás Mózes – szépen szóló Áron  ●  Kézműves ötletek

05. Miért pont én? – Mózes találkozása Istennel – óraterv

,
Isten feladatot ad – beleélés, önismeret, képalkotás Gyertek ide juhaim!  ●  Kezes bárányok  ●  Ki vagyok én?  ●  Vagyok, aki vagyok

04. Mit tettél? – További ötletek és variációk

,
Állatisten-album  ●  Szenet – társasjáték egyiptomi módra  ●  Mehen – a feltekeredő kígyó  ●  Tekeredik a kígyó  ●  Menedék-fogó

04. Mit tettél? – Mózes vétke és menekülése – óraterv

Verekedés, önbíráskodás – a tetteink következményei Állatszobrok – állatistenek Egyiptomban  ●  Pillanatkép-album Mózes életéből
Fenn is, lenn is 1.

Bálintné Józsa Ildikó – Loránt Anikó – Vajda Melinda: Fenn is, lenn is…

,
16 témát összefűző két részes foglalkoztató füzet a hétköznapi életből ismert ellentétpárokkal, párhuzamokkal, bibliai történetekkel. A füzeteket tanári kézikönyv egészíti ki, benne egy teljes hittanév óvodai programjával.

Mózes útjai – történetmesélő Biblia-kvartett

Történetmesélő Biblia-kvartett, amely Mózes életének főbb eseményeit mutatja be. A 3. osztályos hittanórák jó kiegészítő anyaga lehet a játék, de csupán a játék kedvéért is jó szívvel ajánljuk.

03. Hova rejtsük? – További ötletek és variációk

,
Lótuszvirág – Egyiptom jelképe  ●  Királylány a folyóparton  ●  Papiruszhajó  ●  Hajók és tutajok vízparti növényekből  ●  Bölcsőtervek  ●  Bölcsőbújtató

03. Hova rejtsük? – Izráel nyomorúsága és Mózes születése – óraterv

,
Cselekvés életveszélyben – tapasztalati tanulás játékokkal: Nílus-parti séta és hajóépítés  ●  Mit hoz a kis hajó? 

01–02. Hová bújnál? – Hol a helyünk? – Évkezdő hittanóra terve

,
Bevezető, ismétlő és ráhangoló jellegű foglalkozás, célja a hittanév pozitív hangoltságú elkezdése, ismerkedés és kapcsolatfelvétel a helyzettel és egymással, a csoportkohézió erősítése, élményszerű tapasztalati tanulás. Helyzettől függően rövidítve, átalakítva is alkalmazható.