21-1. Tízszer kell mondani?

, , , Képességterületek:  gondolkodtató, logikai feladat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  digitális oktatóanyag, énekforrás, hanganyag, 

Mózes életszakaszai, felelgető számmondóka; Mózes és Áron a fáraó előtt, tíz csapás Egyiptomban; a történethez kapcsolódó kvízkérdések, beszélgetés; bizalom-ének tapskísérettel, vonulással

20-2. Isten- és Mózes-album

, , , Képességterületek:  képalkotás, vizualitás, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, nyelvi feladat, játék, 
Tudományterületek:  történelem, egyháztörténet, kortörténet, háttéranyag, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  kép, galéria, digitális oktatóanyag, kézműves oldal, 

Egyiptomi állatistenek, párosítás a nevükkel; tulajdonsággyűjtés, pillanatképek Mózes életéből; tulajdonsággyűjtés feladatinterjúhoz; Isten neve, névmagyarázat, képalkotás: égő csipkebokor  

20-1. Mózes útjai

, , , Képességterületek:  nyelvi feladat, játék, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, ének, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudományterületek:  történelem, egyháztörténet, kortörténet, háttéranyag, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  online szöveg, énekforrás, hanganyag, 

Egyiptomi himnusz és zsoltárszöveg összehasonlítása; bibliai történetmesélés: Mózes ifjúsága, menekülése, új családja és találkozása Istennel; a történethez kapcsolódó beszélgetés; bizalom-ének