38-1. Ami szárnyakat ad

/
A szárny átvitt értelmű jelentései, szólásmagyarázat; szárnyképes igék értelmezése; szárny és teher kapcsolata, egzisztenciális tartalma: beszélgetés, versolvasás, kreatív feldolgozás

37-4. Szentlélek-jelképek

/
Drámajáték: bibliai történet a „nézők” szemével; a Szentlélek jelképei: szél-galamb, tűz, olaj, víz – igék csoportosítása; papírgalamb készítése és röptetése

37-3. Galambszárnyak

/
Mozgatható papír galambmakett; beszélgetés, érvelés a bibliai történet alapján, hálaadó imádság írása; mozgásos játék: galambfogó; galambtorony-videó, galambmemória

37-2. Mint a galambok

/
Galambszimbolika a szerelmes énekekben, zenehallgatás; harci galambok a történelemben, animációs filmen, karakterjáték galambokkal; a szelídség ereje, szituációs játék

37-1. Galambhang, galambfészek

/
Állatmese, hangutánzó játék, szógyűjtés, párbeszédalkotás; madárhangok és fészkek, szirti galamb élőhelye; séta, növényi anyagok gyűjtése, fészekdekoráció készítése

36-3. Vándorélet

/
Daruvonulás megfigyelése, jellemzése; projekciós közösségi játék: vezérdaru-választás; imádság a menekülni kényszerülőkért; próbatételek szerepe az életünkben

36-2. Fecske-, gólya- és darujátékok

/
Mozgatható papírgólya készítése; mozgásos és ügyességi játékok, mozdulatutánzók; énekes, mondókás játékok

36-1. Költöző madarak

/
Panoráma és történetmesélés madárszemszögből; madárismeret: weboldalajánló, fecskeválogató, jellemzés szóban; zenehallgatás, animációs film; műfecskefészek készítése

35-3. Madár-önismeret

/
Projekciós játék: otthonképek, Jézus otthona; hírtorzulás: fülbesúgó játék; pletyka, álhír, átokmondás emberi és igei mérlegen; beszélgetés az előítéletekről, megbocsátásról