
05-3. Kinek a hatalma?
/
0 Hozzászólás
Védelmi alakzatok, összehangolt mozgás alakzatban; történetolvasás, beszélgetés: mi történt a zsinagógában; énektanulás, éneklés
https://kateteka.hu/wp-content/uploads/2024/02/boritokep.jpg
642
451
Könyves Gábor
https://kateteka.hu/wp-content/uploads/2015/04/kateteka_logo.png
Könyves Gábor2024-02-23 07:58:322024-06-22 06:18:23Te ismersz engem
05-2. Pajzsok védelmében
A római hadsereg felépítése, a légionárius fegyverzete; papírpajzs és -kard készítése; pajzsalakzatok alakítása, összehangolt mozgás alakzatban

05-1. Katona-iskola
Katonasággal, sporttal járó szenvedés- és fájdalomtűrés; történetolvasás, beszélgetés: katonaélet a római hadseregben; mozgásos játékok: erő- és ügyességpróbák

04-4. Halak hálója
A hal és háló szimbolikája, hálóvetés, halfogás dramatikus játékkal; papírhalak, papír- és fonalháló készítése, hálófelület alkotása halakkal

04-3. A csodás halfogás
Hálótípusok, csoportháló gombolyagdobással, történetfogás; történetolvasás: a csodálatos halfogás, történetvázlat, beszélgetés; csoport-történetmesélés; történet énekmondással

Böjti morzsák
Böjti írások Ódor Fanna SZÍNE-VISSZÁJA című új könyvében. Önvizsgálat és empátia az elmélyülő mindennapokban. A kötet több írása gyerekeknek is szól, alkalmas otthoni, hittanórai felolvasásra.

04-2. Halász-élet
Hálóvető mozdulat; történetolvasás, beszélgetés: hálótípusok, halak válogatása, feldolgozása; halfajták párosítása; mozgatható papírhal készítése; mozgásos halász-játékok

04-1. Halász-iskola
Horgászvers, történetolvasás, beszélgetés: halfogás, halfajok, ehető halak; képgaléria, érdekes információk a Kinneret-tóról; tiszta és tisztátalan halak

