Életkorok:  alsós, felsÅ‘s, 
Képesség területek:  képalkotás, vizualitás, gondolkodtató, logikai feladat, Ã¶n- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, Ã©nek, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, Ã¡hítat, gyermekistentisztelet, 
Tudomány területek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  online szöveg, hanganyag, 

Stabil építmény alkotása csoportmunkában; bibliai történetmesélés: Bábel tornya; keresztrejtvényfejtés, szövegalkotás a történet kulcsszavaival; figyelmeztető ének

Róm 5,3–4 A szÅ‘lÅ‘ kapálásával elvágják azokat a kis gyökérkezdeményeket, melyek a növényt csak a föld felszínéhez kötik, így arra kényszerítik, hogy lefelé erÅ‘sítse a fÅ‘gyökeret. Azért teszik ezt, mert az elsÅ‘ széltÅ‘l kidÅ‘lne, ha nem lenne elég mély támasza a földben. Többször is tisztogatják a felesleges levelektÅ‘l, indáktól, mert azok elvennék erejét a gyümölcsérleléstÅ‘l. […]

Róm 5,3 Aki szeret jó jegyet kapni, az tudja, mit jelent a megpróbáltatás. Ha azt akarom, hogy a bizonyítványom megfelelÅ‘ legyen, vállalnom kell a tanulást, akkor is, ha nincs kedvem, vagy épp érdekelne valami tv-műsor. Ezt csak az tudja megtenni, aki látja az értelmét a tanulásnak, a jó jegyeknek. Megpróbáltatást vállalni csak annak érdemes, aki […]