21-2. Tízcsapás- és páskajelek

, , , Képesség területek:  gondolkodtató, logikai feladat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, képalkotás, vizualitás, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, 
Tudomány területek:  művészetek, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  kézműves oldal, online szöveg, 

Tízcsapás számmondóka; egyiptomi körgallér a tíz csapás rajzaival; páskaajtó festése ecsettel, ujjal, tenyérrel; irodalmi szöveg feldolgozása beszélgetéssel, rajzzal

21-1. Tízszer kell mondani?

, , , Képesség területek:  gondolkodtató, logikai feladat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudomány területek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  digitális oktatóanyag, énekforrás, hanganyag, 

Mózes életszakaszai, felelgető számmondóka; Mózes és Áron a fáraó előtt, tíz csapás Egyiptomban; a történethez kapcsolódó kvízkérdések, beszélgetés; bizalom-ének tapskísérettel, vonulással

20-2. Isten- és Mózes-album

, , , Képesség területek:  képalkotás, vizualitás, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, nyelvi feladat, játék, 
Tudomány területek:  történelem, egyháztörténet, kortörténet, háttéranyag, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  kép, galéria, digitális oktatóanyag, kézműves oldal, 

Egyiptomi állatistenek, párosítás a nevükkel; tulajdonsággyűjtés, pillanatképek Mózes életéből; tulajdonsággyűjtés feladatinterjúhoz; Isten neve, névmagyarázat, képalkotás: égő csipkebokor