46-1. Jóás, a gyerekkirály

, , , Képességterületek:  mozgásos játék, érzékszervi játék, ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  énekforrás, hanganyag, 

Csendkirály, lopakodó játék; bibliai történetmesélés: Jóás trónra kerül, és kijavíttatja a templomot; kérdések, beszélgetés, hálaadó ének szóló-kórus felelgetéssel

45-2. Tüzes mester és tanítvány

, , , Képességterületek:  mozgásos játék, nyelvi feladat, játék, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, képalkotás, vizualitás, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, 
Tudományterületek:  művészetek, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  kép, galéria, 

Tükörjáték köpenyváltással; a mester–tanítvány és tanítványok közti viszony, mesterválasztás, szituációs játék; Illés elragadtatásának ábrázolása a képzőművészetben, képalkotás választott technikával

45-1. Illés és Elizeus

, , , Képességterületek:  mozgásos játék, ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, 
Szervezési formák:  hittanóra, áhítat, gyermekistentisztelet, csendesnap, 
Tudományterületek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  énekforrás, hanganyag, 

Tükörjáték, a mester-tanítvány viszony; bibliai történetmesélés: Elizeus elhívása, Illés elragadtatása; kérdések, beszélgetés, imádságos ének