35-2. Sámsoni önismeret
Szervezési formák: hittanóra, csendesnapMultimédia: kézműves oldal, játékforrás, online játék
Tudomány területek: módszertani segédanyag
Képességterületek: képalkotás, vizualitás, ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, mozgásos játék, ének, zene, ritmus
Képforrás: 123RF
- Bibliai történet: Bírák 13–16; Zsoltárok 136,23–24
- Intelligenciatípus: Vizuális-térbeli, önismereti, verbális-nyelvi, kapcsolati, egzisztenciális, testi-mozgásos, zenei-ritmikus
- Tevékenység: Sámson portrérajz, pólóterv készítése; egyéni és csoportos önismereti, társismereti játékok, feladatok; történetfeldolgozás nézőpontáltással, a mai média eszközeivel; mozgásos játékok modellhelyzetben
Sámson-portré, Sámson-póló (Vizuális-térbeli, önismereti)
Sámson a „Nap fia”, „napocska”, aki a Nap nevével és erejével született. Oroszlánt tépett szét, köteleket szaggatott, oszlopot döntött ki, ha kellett. És nagyon hatékony volt a harcművészetben. Hét „raszta” hajfonatával elég feltűnő jelenség lehetett.
Rajzolják le a gyerekek, hogyan képzelik el a hőst! Ábrázolhatják akció közben is.
Vagy tervezzenek Sámson-pólót, ami a hős tulajdonságjelei közül ábrázol valamit! Szerepelhet rajta a neve vagy nevének kezdőbetűje is. Az sem árt, ha a pólótervhez a teljes Sámson-alakot ábrázolják.
A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!
A sorozat további részeit megtalálod a Történetmesélő Biblia / Ószövetség menüpont alatt.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!