05-4. Istenek és az egy Isten

,
Görög és római istenalakok; az egy Isten és a Semá Jiszráél, szövegkiegészítés, igés karszalag készítése; virtuális zsinagógalátogatás

05-3. Kinek a hatalma?

,
Védelmi alakzatok, összehangolt mozgás alakzatban; történetolvasás, beszélgetés: mi történt a zsinagógában; énektanulás, éneklés

Te ismersz engem

Játékos hittan 3. – E-könyv (PDF)

05-2. Pajzsok védelmében

,
A római hadsereg felépítése, a légionárius fegyverzete; papírpajzs és -kard készítése; pajzsalakzatok alakítása, összehangolt mozgás alakzatban

05-1. Katona-iskola

,
Katonasággal, sporttal járó szenvedés- és fájdalomtűrés; történetolvasás, beszélgetés: katonaélet a római hadseregben; mozgásos játékok: erő- és ügyességpróbák

04-4. Halak hálója

,
A hal és háló szimbolikája, hálóvetés, halfogás dramatikus játékkal; papírhalak, papír- és fonalháló készítése, hálófelület alkotása halakkal

04-3. A csodás halfogás

,
Hálótípusok, csoportháló gombolyagdobással, történetfogás; történetolvasás: a csodálatos halfogás, történetvázlat, beszélgetés; csoport-történetmesélés; történet énekmondással

Böjti morzsák

, , ,
Böjti írások Ódor Fanna SZÍNE-VISSZÁJA című új könyvében. Önvizsgálat és empátia az elmélyülő mindennapokban. A kötet több írása gyerekeknek is szól, alkalmas otthoni, hittanórai felolvasásra.

04-2. Halász-élet

,
Hálóvető mozdulat; történetolvasás, beszélgetés: hálótípusok, halak válogatása, feldolgozása; halfajták párosítása; mozgatható papírhal készítése; mozgásos halász-játékok