Képforrás: 123RF

  • Bibliai történet: Bírák 8,22–23; 17,6; 21,25; 1Sámuel 7,15–17; 8–11; 13,1–15; Zsoltárok 21,4; 25,4–5
  • Intelligenciatípus: Verbális-nyelvi, önismereti, kapcsolati, egzisztenciális, vizuális-térbeli, testi-mozgásos
  • Tevékenység: Tulajdonság-labirintus készítése; fejes szólások jelentése, alkalmazása, kreatív írás; parancs–engedelmesség szituációs játék; bizalomjáték vakvezetéssel, döntéshelyzetet vizsgáló szituációs játék

 

Tulajdonság-labirintus (Verbális-nyelvi, önismereti, kapcsolati, vizuális-térbeli)

Saul a szolgájával nagy területet járt be a szamarakat keresve, ráadásul hegyes-völgyes vidéket. Milyen tulajdonságokra volt szükség a napokon át tartó kereséshez? Milyen tulajdonságok vezették el őket Isten emberéhez? Milyen tulajdonságok vezettek oda, hogy szamarak helyett Saul királyságot talált?
(Szófogadás az apának. Kitartó keresés. Együttműködés a szolgával. Isten emberéhez fordulás.)

Kép: 123RF

 

Kis csoportokban vagy páros munkában tervezzenek és rajzoljanak a gyerekek egy-egy labirintust, ami a szamarat keresők útvonalát jelképezi. Érdemes nagyobb felületen, A3-as lapon vagy csomagolópapíron dolgozni. Kis cédulákra írjanak egy-egy tulajdonságot, ami fontos egy király számára, és olyanokat is, ami akadály vagy káros lehet. Helyezzék el a cédulákat a labirintusrajzon: a fontos tulajdonságokat a cél felé vezető útszakaszra; a káros tulajdonságokat pedig a tévutakra vagy zsákutcákra.

Végül mutassák be egymásnak a labirintusokat és a célhoz vezető „királyi” út tulajdonságait.

 

A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!

 

A sorozat további részeit megtalálod a Történetmesélő Biblia / Ószövetség menüpont alatt.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.