32-1. Virágvasárnapi csacsizás

,
  • Alapige: Máté 21,1–11; Márk 11,1–11; Lukács 19,28–40; János 12,12–19
  • Intelligenciatípus: Verbális-nyelvi, vizuális-térbeli, zenei-ritmikus, testi-mozgásos, természeti
  • Tevékenység: Történetmondás csacsiszemszögből; Jézus és a csacsi papírbábjának elkészítése; zenehallgatás ritmuskísérettel, versolvasás, névgyűjtő nyelvi játék; lépésjáték, utánzó járás; lábnyom- és állatpárosító

 

Csacsihagyomány (Verbális-nyelvi)

A szamárcsikó sokáig követi anyját, harmadik életévében lesz teljesen érett, kifejlett állat. A szamár hosszú életű, akár 40-50 évig is élhet. Így a csacsinak, akinek a hátán Jézus bevonult Jeruzsálembe, sokszor volt lehetősége „elmesélni” a gyerekeinek, unokáinak a nagy eseményt.

A gyerekek alkossák meg szóban a virágvasárnapi bevonulás történetét csacsiszemszögből. Hogyan mesélhette el időskorában az unokáinak a csacsi a virágvasárnapi bevonulás történetét?

 

Virágvasárnapi bábok (Vizuális-térbeli)

Készítsük el Jézus és a csacsi karakterét 3D-s papírbábokkal!

A forrásoldalon letölthető sablonokat is találunk (kattints a címre):

Jézus és szamár papírbáb virágvasárnapra

 

 

 

 

A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!

A sorozat további részeit megtalálod a Segédanyagok / Sokrétű játékok / Állatok a Bibliában menüpont alatt: https://kateteka.hu/segedanyagok/sokretu-jatekok/

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .