09-1. A Vörös-tenger falai, tengeri állatok

, ,
Bibliai történet animációs filmen, mondatasszociáció nézőpontváltással; állatsor méret alapján; állatfelismerés árnykép alapján, kollázskészítés; bálnaének, kreatív írás; állatmozgást utánzó játék

08-2. A tíz csapás: az ember szíve

, ,
Interjú a csapást átélőkkel; zenemű meghallgatása, pantomimmozgás, balettfilm; érvelés, vita; szólásértelmezés, beszélgetés, énekhallgatás, imádság írása

08-1. A tíz csapás: békák, böglyök, szúnyogok és sáskák

, ,
Bibliai állatismeret: tulajdonságok, képek csoportosítása; békahang felismerése, béka-versek, dal és animáció; ugró béka hajtogatása

07-2. Állatok, állatistenek Egyiptomban

, ,
Részlet a bibliai történet rajzfilm-adaptációjából: állatok, hanghatások; fogó két part között; forró éghajlati öv állatai filmfelvételen; az ókori Egyiptom állat alakú istenei és jellemzőik

07-1. Tehenek a Nílusból

, ,
A fáraó álma, üzenet a fáraó nézőpontjából, papírmakett készítése; háziállatok, állatcsaládok nevei; személyes szűkségeink feltérképezése önismereti játékkal; adománygyűjtés, segítség a rászorulóknak

06-2. Juhok és kecskék

, ,
Kecske és juh megkülönböztetése képek és hangok alapján; juh- vagy kecskecsalád rajza; bárányok mozgásának megfigyelése, futó-és ugrógyakorlatok; beszélgetés az ige alapján; bűnlista, imádság írása

06-1. Tarka nyájak

, ,
Bibliaismeret: a pásztor munkája; szétvágott párbeszéd összeállítása, pásztoralku spontán párbeszéddel; nyelvi játék tabuszavakkal; videofilmen: az öröklés szabályai, Mendel-törvény kecskékre és juhokra alkalmazva

05-2. Galamb békehírrel

, ,
Bibliai történet megismerése, galambfélék megfigyelése; békegalamb jelének megismerése, kapcsolatépítő játék; tulajdonsággyűjtés, tulajdonságteszt; beszélgetés, imádság

05-1. Mint a galambok

, ,
Bibliai történet mozzanatainak sorrendbe állítása; holló- és galambmodell készítése; sorjáték mímes mozgással; szólások, közmondások jelentése, gyűjtése; hangmegfigyelés, hangutánzó játék