Képesség területek:  természetismeret, nyelvi feladat, játék, képalkotás, vizualitás, ön- és társismeret, kapcsolat, drámajáték, élménypedagógia, ének, zene, ritmus, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, 
Tudomány területek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  énekforrás, hanganyag, játékforrás, online játék, 

Testvérképek: a két testvér világa; ikergyakorlatok mozgással, pantomimjelenetek; áldásszövegek, kreatív írás, kánonéneklés; mozgásos játékok: kecskefogó vakon, vadászlabda

Mt 13,47–50 A háló példája azt jelenti, hogy Isten sokakat akar megmenteni. Isten hálójában sokféle hal van, nem csak keszegek vagy pontyok. Isten hálója szakszerűen csomózott, nem veszít el senkit. Isten hálója a partig von, aztán a kezébe vesz a nagy Halász. Isten hálója olyan halakat is összegyűjt, akik aztán nem maradnak az Övé. Isten […]

Mt 13,45–46 Az igazgyöngyről szóló példázat Isten országa egyedülvaló és örök kincsét jelenti. Köszönöm Uram, hogy fogékonnyá tettél a szépre és a jóra, s nem kell beérnem álértékekkel. Köszönöm, hogy ráakadhattam a legdrágább gyöngyszemre, aki a társam. Köszönöm, hogy sokáig kereshettelek, és a végén megtalálhattalak. Köszönöm, hogy a Te országod páratlan. Köszönöm, hogy megmutatod nekünk […]