45-2. Tüzes mester és tanítvány

, , ,
Tükörjáték köpenyváltással; a mester–tanítvány és tanítványok közti viszony, mesterválasztás, szituációs játék; Illés elragadtatásának ábrázolása a képzőművészetben, képalkotás választott technikával

45-1. Illés és Elizeus

, , ,
Tükörjáték, a mester-tanítvány viszony; bibliai történetmesélés: Elizeus elhívása, Illés elragadtatása; kérdések, beszélgetés, imádságos ének

44-1. A király és a próféta

Tizenkét kövecske: emlékeztető beszélgetés; bibliai történetmesélés: Aháb és Illés, a Karmel-hegyi istenítélet; történethez kapcsolódó beszélgetés, zsoltárversek értelmezése, ünnepi zsoltárének

43-2. Tanácsok közt

, , ,
Jó és rossz tanácsok: csoportvita, szituációs játék; bibliai történet a mai média nyelvén; zsoltárszöveg kreatív feldolgozása, szöveg- és képalkotás; térképismeret, térképpuzzle

43-1. Egy ország kettéválik

, , ,
Kis királytükör: „királyi” példabeszédek értelmezése; bibliai történetmesélés: Salamon bűne, az ország kettészakadása; kérdések, beszélgetés, tanácsadó zsoltárének

42-2. Salamon bölcsessége

, , ,
Példabeszédek a bölcsességről; kreatív történetírás példabeszédek alapján; Salamon zsoltára, zsoltárdal éneklése; a salamoni templom ábrázolásai, modellje, templomépítés

42-1. Salamon király kérése

, , ,
Három saját kívánság, értéksorrend-választás, kérés szerephelyzetben; bibliai történet: Salamon kérése; beszélgetés, tanító ének

41-2. Királynyomok, királyjáték

, , ,
Történetnyomozás csoportmunkában, tulajdonsággyűjtés, közmondás értelmezése, beszélgetés; csapatválasztás, mozgásos csoportjátékok csapatkapitánnyal