Életkorok:  alsós, felsős, 
Képesség területek:  nyelvi feladat, játék, természetismeret, gondolkodtató, logikai feladat, barkácsolás, kézművesség, képalkotás, vizualitás, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, távoktatás, digitális tananyag, 
Tudomány területek:  természettudomány, kortörténet, háttéranyag, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  kép, galéria, film, digitális oktató anyag, kézműves oldal, 

Hálóvető mozdulat; történetolvasás, beszélgetés: hálótípusok, halak válogatása, feldolgozása; halfajták párosítása; mozgatható papírhal készítése; mozgásos halász-játékok

Életkorok:  alsós, felsős, 
Képesség területek:  nyelvi feladat, játék, természetismeret, ön- és társismeret, kapcsolat, képalkotás, vizualitás, gondolkodtató, logikai feladat, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, távoktatás, digitális tananyag, 
Tudomány területek:  természettudomány, kortörténet, háttéranyag, módszertani segédanyag, 
Multimédia:  online szöveg, kép, galéria, digitális oktató anyag, 

Horgászvers, történetolvasás, beszélgetés: halfogás, halfajok, ehető halak; képgaléria, érdekes információk a Kinneret-tóról; tiszta és tisztátalan halak

1Jn 5,9–12 A „befogadni” szó az eredeti görögben sok mindent jelent. Hogy mit is hordoz még, s hogyan nyerhetünk felhatalmazást arra, hogy Isten gyermekeivé legyünk, nézzük meg az eredeti szó jelentésárnyalatait. „Felfog” – akik megértik üzenetét, azokat hatalmazza fel. Mint amikor egy sötét szobában tapogatózunk valami után, s hirtelen valaki felgyújtja a villanyt, és mi […]