05-2. Szeret? Nem szeret?
Életkorok: felsős,Képesség területek: ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, barkácsolás, kézművesség, mozgásos játék,
Szervezési formák: hittanóra, ifjúsági alkalmak,
Tudomány területek: módszertani segédanyag,
Multimédia: lexikon, szótár, kézműves oldal,
- Bibliai történet: 1Mózes 27,41 – 28,15; 29,1 – 30,24
- Intelligenciatípus: Kapcsolati, verbális-nyelvi, egzisztenciális, önismereti, zenei-ritmikus, vizuális-térbeli, testi-mozgásos
- Tevékenység: Családi kapcsolatok vizsgálata a bibliai történetben, családi sztorik mesélése gyereknézőpontból szerephelyzetben; névsoroló mondóka előadása rap-stílusban; „tátika” hajtogatása, projekciós játék; házjáró, házszerző ugróiskola
Családi bonyodalmak (Kapcsolati, verbális-nyelvi, egzisztenciális)
Jákób történetén keresztül egy bibliai nagycsalád életébe pillanthatunk be, ami bizony nem volt feszültségmentes. Vizsgáljuk meg ilyen szemmel a családot.
Milyen kapcsolat volt
- Jákób és Ráhel,
- Jákób és Lea,
- Ráhel és Lea között?
Milyen szerepe volt a szolgálóknak a két asszony vetélkedésében?
Mit jelentettek a gyerekek a szülők számára?
Hogyan élhették meg a családi konfliktusokat a gyerekek? Meséljenek el a gyerekek egy-egy sztorit Jákób családjából gyerekszemmel.
A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!
A sorozat további részeit megtalálod a Segédanyagok / Gyerekszemmel / Ősatyák és gyermekek menüpont alatt.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!