05-2. Szeret? Nem szeret?

, Életkorok:  felsős, 
Képesség területek:  ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, ének, zene, ritmus, barkácsolás, kézművesség, mozgásos játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, ifjúsági alkalmak, 
Tudomány területek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  lexikon, szótár, kézműves oldal, 
  • Bibliai történet: 1Mózes 27,41 – 28,15; 29,1 – 30,24
  • Intelligenciatípus: Kapcsolati, verbális-nyelvi, egzisztenciális, önismereti, zenei-ritmikus, vizuális-térbeli, testi-mozgásos
  • Tevékenység: Családi kapcsolatok vizsgálata a bibliai történetben, családi sztorik mesélése gyereknézőpontból szerephelyzetben; névsoroló mondóka előadása rap-stílusban; „tátika” hajtogatása, projekciós játék; házjáró, házszerző ugróiskola

 

Családi bonyodalmak (Kapcsolati, verbális-nyelvi, egzisztenciális)

Jákób történetén keresztül egy bibliai nagycsalád életébe pillanthatunk be, ami bizony nem volt feszültségmentes. Vizsgáljuk meg ilyen szemmel a családot.

Milyen kapcsolat volt

  • Jákób és Ráhel,
  • Jákób és Lea,
  • Ráhel és Lea között?

Milyen szerepe volt a szolgálóknak a két asszony vetélkedésében?

Mit jelentettek a gyerekek a szülők számára?

Hogyan élhették meg a családi konfliktusokat a gyerekek? Meséljenek el a gyerekek egy-egy sztorit Jákób családjából gyerekszemmel.

 

A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!

A sorozat további részeit megtalálod a Segédanyagok / Gyerekszemmel / Ősatyák és gyermekek menüpont alatt.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .