27. Játszom, tehát vagyok

, , Életkorok:  alsós, felsős, ifis, 
Képesség területek:  mozgásos játék, ön- és társismeret, kapcsolat, nyelvi feladat, játék, 
Szervezési formák:  hittanóra, csendesnap, ifjúsági alkalmak, tábor, távoktatás, digitális tananyag, 
Tudomány területek:  módszertani segédanyag, 
Multimédia:  digitális oktató anyag, 
  • Alapige: Jézus gyermekkora: Lukács 2,40
  • Intelligenciatípus: Kapcsolati, testi-mozgásos, önismereti, egzisztenciális, verbális-nyelvi
  • Tevékenység: Tükörjáték pantomimmozgással, beszéddel; társ felismerése érintés nyomán; betűrácsban elrejtett szavak keresése, tulajdonságok egyéni rangsorolása, írása; névakrosztichon írása jellemzéssel

 

Király-játék (Kapcsolati, testi-mozgásos)

Tükörjátékot gyakran játszunk ma is a gyerekekkel. Alábbi változata már az ókorban is ismert volt.

A játékosok választanak egy királyt, aki kiáll középre, a többiek egy sorban vele szemben. A király különböző vicces(nek szánt) dolgokat csinál (mozog, mutogat, akár beszélhet és énekelhet is). A többiek utánozzák, de nem szabad nevetniük vagy mosolyogniuk. Aki elneveti magát, kiesik, vagy ő lesz a következő király.

Ókori gyermekjátékok (12. o.)

Kép forrása

 

A további tartalmak, és a hozzájuk tartozó dokumentum letöltése már csak előfizetőink részére érhető el! Előfizetéshez kattintson ide!

A sorozat további részeit megtalálod a Segédanyagok / Sokrétű játékok / Távol és közel menüpont alatt: https://kateteka.hu/segedanyagok/sokretu-jatekok/

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .